25e + 26e april


Igår var jag vid poolen med min sambo (?) Stefan han är från Holland. Såhär ser hans ben ut


Idag åkte jag till lördagsmarknaden! Den öppnar 06 o stänger 12, var där tidigt såklart kvart över 11 (: 


Hade hört rykten om smoothies o cocosnötter o godis men köpte bara sistnämnda pga hatar att sakna 1 toa när det behövs va


Efter marknaden for jag till samma strand igen! Nästan precis samma plats också. Gillar inte att leta efter grejer på moped (obs sanning inte lögn) så åkte inte o letade. Har kommit fram till att stranden är i Muri (: 


Inga mörka moln idag


Sen åkte jag tillbaka hem! Det negativa med moped är att en inte kan stanna hur som helst o ta bilder
Men här stannade jag hur som helst på en liten väg o tog en liten bild




#1 - - pappan:

Du bada la ?

Svar: Jepp!!!!
sara h

#2 - - Tobias:

Inga bilder på cocosnötsgodiset!!!!

Svar: Min hand såg så ful ut haha
sara h

Upp