En bild i timmN


10:30 gick jag upp och det är på ett ungefär så hurtig jag är. Våran ström var avstängd så inget kaffe): Proviva mango är Guds gåva t mig personligen och det dricker jag var morgon, en vill ju visa tacksamhet


11:20 slog jag mig ner på sängkanten varifrån jag klivit upp en ringa timme tidigare för att beskåda ovan framlagda texter. Det blev mest Murakami varvat med att beklaga sig över elen med Hage


12:15 hade vi fått strömmen tillbaka och kapplöpningen till kaffekokaren var ett faktum. Självklart var allt iordninggjort så att det enda som behövde göras var att trycka på ON-knappen, här fanns ingen tid att förlora
Jag ägnade några små minuter åt matte i Hages sällskap varvat (igen) med Murakami, och kaffe såklart


13:00 hytter jag med näven och diverse fingrar åt grannar som ideligen (senast igårNATT) borrar (i betong, kan jag höra ett hey-ho från alla lägenhetsboende) samt sågar samt hamrar, jag har helt enkelt fått mycket nog


13:50 är det smoothie-dax det vet alla. Således dricker jag och Hage smoothie tillsammans


14:40 sitter jag fortfarande i köket, inte riktigt klar med smoothien men klar med kapitlet i boken och mitt uppe i tankar om livet


16:10 äter jag det här fantastiska innan jag ger mig av på stan för att hämta ut nio stycken bio-biljetter


17:30 möter jag upp med Tobias och vi hoppar på spårvagnen hem efter några minuter av njutning i solens sköna sken


18:00 bestämmer vi oss för vad vi ska laga för middag och handlar nödvändiga ting till måltiden samt onödiga ting utöver måltiden


18:40 hela köket gråter av lök-ångor men ja, jag vill gärna bli eran privata fotograf för att jag håller med, detta är den vackraste bilden vi alla någonsin sett 


19:30 var kalaset klart och en bild på det hela krävs ju såklart. Charmerande måltid, verkligen. Fransk löksoppa då


21:00 spelade jag iPad och Tobias kodade eller nåt annat viktigt och jag vill bara uppmärksamma att jag kom till nivå 7 på Mr Flap
Detta var min mycket händelserika dag med några få inställda events!! Nöjd att jag dokumenterar

X
Upp