Tredje advent osv


En fredag var vi på opera(: Hans och Greta


Jag var där med Tobias, Jakob, Bibi och Hage! Vi var alla väldigt finklädda ska ni veta


Min pojkvän och jag
Jag skulle jobba dagen efter så vi skiljdes åt efteråt! Typ


En annan dag gjorde jag och Tobias hamburgare. Jag tror jag jobbade innan det som vanligt(:!!!!! Det blev rätt gott


Tobias som är snäll när han äter!


En dag slog jag och Tobias in julklappar!! Sånt händer. Han var lite avundsjuk på hur jag slog in som ni ser på bilden


Jag träffade Anna en annan dag och hon åt en sallad och vi köpte lite julklappar!! 


Vi var inne på Bolia.com och såg detta skål-bordet fyllt med godis!!! Ge mig 12000kr(:


Jag åkte hem till min pappa och åt middag och tittade på en kusin!(: glömde allt jag skulle dit för att hämta så det var ju synd



#1 - - Emelie:

NNNNEEEEEEIIIII VAD FIN DU VAR PÅ OPERAN!!!!!

Upp