Oslofjorden

Tisdagsmorgon börjar med frukost med Tobias, viktigt tyckte vi som ej varit ifrån varandra mer än typ tre dagar i rad sen i september, och nu ska vara det i två månader.
Han for till jobbet och jag gjorde mig iordning för bussfärden.


Detta ser alla som sitter till höger i bussen från Oslo i ca fem minuter, när det är sol och lite dimmigt är det dessutom top notch och ca här insåg jag varför jag flyttat till en denna stad och att jag faktiskt bott i denna stad som faktiskt ser ut såhär! Allt kändes plötsligt lite bra o solen sken och jag var påväg hem<3
Åt massäck bestående av brunostsmackor sen var jag plötsligt framme


Tänkte inte gå en cm förrän jag fått hjälp med väskorna av Linnéa pga dom vägde väl ca 40kg skulle jag tro. Hon kom såklart som den skyddsängel och pärla hon är o gjorde bördan lättare. Vi tyckte vi förtjänade kaffe från Starbucks efter ca 500m så där slog vi oss ned och Vanilla spiced latte också.


Linnéa vill alla väl. Alltså om det finns nåt finare än framkallade bilder så är det väl folk som sitter o kollar på framkallade bilder


Ut igen! Vi vägrade tillsammans vinterjackor o tog oss med snabba steg till Systembolaget, Ikea och Willys. La sammanlagt nästan två timmar på alla dessa fantastiska affärer, så stegen var väl inte så snabba trots allt


Vi fick soppa av modern i huset och till detta åt vi bröd. Linnéa hade en del åsikter om Bregott och sånt tycker jag är rätt gulligt. Hon är så gullig

Upp