min dag i bilder


fick som uppgift av Linnea att ta en bild i timmen på denna min lediga dag så det har jag gjort idag!
Vi börjar

 09:30 här vaknade jag upp. Det är Tobias säng (:

10:10 Här är min frukost. Det är gröt á la Norge och det passar väl bra när det ju är där jag bor. Det är smör, kanel och socker på. Mycket bra. Ett stekt ägg och lite te fick också plats.

11:00 Frukosten är slukad (!!!) och teet är slukat det med. Dags för lite dator och lite sminkning. Jag lånade Tobias dator lite

11:45  träffade jag Linnea på Majorstuen och hon skulle köpa en stor planta! det blev inga tulpaner och ingen planta för det fanns ingen punkt slut

12:05 (var lite för snabb med kameran ibland woops!!) vi gick till Monki på Majorstuen och fann ett stort rea-hörn! Här provar Linnea saker som sedan fick följa med henne hem. Vi gick där ifrån väldigt nöjda båda 2

13:00 Linnea gick hem till oss och jag tog mig till Tåsenveien för att plocka på mig lite saker som jag ännu inte flyttat där ifrån. Efter halva backen kan en vända sig om och få denna fina utsikten! fint!

15:30 åt jag det här! amerikanska pannkakor med vatten att dricka mums (:

16:30 träffade jag den här finisen! den här bilden fick lite konstig färg tycker jag men så kan det vara ibland. Vi fikade på Kaffebränneriet för vårat drömcafé var fullt såklart.

19:00 tog jag den här bilden på caféet för vi satt kvar där ganska länge! sen bar det av ut i kylan

20:00 jag skulle nämligen hem till Matilda! här står hon och väljer te i sitt kök. det blev nåt med bär

22:00 kom jag hem till denna tjejen som satt och skrattade åt Vänner. Vi gjorde te och sen så var det väl läggdags tänkte hon men inte jag men nu ska jag sova. Godnatt !
#1 - - linea:

hej och välkomen till blogg.se

#2 - - Linnéa:

Väldigt fina bilder men är lite förvirrad var det inte en bild varje timma ser att du har missat några timmar aja bättre lycka nästa gång :// (förstår du vad jag skriver eller måste jag skriva på norska? du bor ju i norge)

Svar: gör jag väl inte alls
sara h

Upp