Måndag-torsdag juli

En måndag som börjar med våfflor är en bra måndag


Efter våfflor och dopp i havet cyklade vi och Jakob och badade igen, sen drack vi kaffe alla 3. Behöver väl knappast skriva att termometern visar 33 grader (i snapchat) men för framtida vinter-kollar och drömmar om varmare: termometern visar minst 30 grader på denna bilden


Från fikat cyklade vi till systemet och bad om något som passade till stekt strömming för det hade vi bestämt oss för att göra!! Så med en flaska rikare och 89 kr fattigare gick vi in på Coop och plockade med oss allt som kunde behövas till måltiden som väntade. Sen cyklade vi hem med den färska fisken som Linn gett oss i affären och resten av varorna och efter tillagning avnjöt vi maten med ovan visade utsikt. 


Så läskande !!!


På tisdagen cyklade jag och Tobias in till Varberg centrum och gick in i detta krims-krams-hus som hette Östra Tullhuset om jag inte missminner mig!! Köpte inget men dom hade ALLT kom jag och Tobias fram till
Sen funderade vi på kallt kaffe men inget café ville servera det så vi gick in på Ica och handlade i en timme istället


Detta blev resultatet. Ändå nöjd 



Såhär såg Tobias ut i kvällsljuset! (Produktplacering på ölen?!)


Nästa dag började vi med frukost(!) nämligen denna^ vi hade köpt en vattenmelon dagen innan för typ 13kr och den åt vi


Efter frukost solade vi lite sen cyklade vi och köpte mangosorbet!!! Gudars skymning vad gott


Sen väntade vi på att Jakob skulle jobba klart och när han gjort det for vi till en strand där en brand utbröt i gräset och Tobias ringde brandkåren och alla försökte släcka med sand sen gick vi i vattnet (:


Fräsch


Efter bad cyklade vi till staden och tog oss "ett glas" VÄLFÖRTJÄNT!!!!!


Sen gick vi och köpte sushi och satte oss på ett berg med denna utsikten över solnedgången sen cyklade vi hem


På torsdagen hade vi frukostsällskap av dessa två! Som ser jättetrötta ut men det är ok. Vi hade planerat en visit till Göteborg men först ett dopp i plurret. 


Äter jag för mycket sushi? Känns ändå bra att Tobias ätit det med mig vid alla tillfällen (3) så äter vi båda för mycket sushi. Vi lärde Therese som bara ätit sushi en gång innan hur det ska göras! 


Sen gick vi till Flickorna Kanolds och köpte oss lite chokladpraliner, sen da Matteo där vi köpte kaffelemonad respektive islatte vilket vi avnjöt tillsammans med pralinerna!!!


När Therese och James hade åkt tillbaka till Varberg så fikade jag o Tobias med Nora ^ och Anna *pil ner*


Å nämen nu har där hoppat in en katt! Nåväl det var nog för allas bästa, det kan bli så när en tar bilder mitt i en mening. Ni vet ju hur Anna ser ut ändå (:


Upp