men vad för dig hit

jag var och badade med Linnéa i fredags! hon har det riktigt gott, det var supervarmt i vattnet


kommunicerade med henne innan vi sågs o kom fram till att snapchat kanske inte är så sanningsenlig vad gäller graderna eftersom det var minst 30 grader lita på mig jag är meteorolog

Efter vi varit och badat åkte vi hem till Paolo och åkte och köpte glass och läsk och såg på första Indiana Jones-filmen sen åkte jag hem


Dagen efter åkte jag hem till mamma och åt tacos, sen skulle jag ta tåget till Varberg för jag skulle på fest


himlen såg ut såhär och blötte ner mina skor ): tåget var 30min försenat pga en blixt men jag hann Öresundståget men missade bussen i Varberg men det var en kul fest men jag tog 1 endaste bild.
får bli bättre på att dokumentera!! Nu är jag hemma i Göteborg igen 1 natt och imon åker jag till Stockholm, tänk om jag kunde stanna hemma ibland


x


#1 - - bibi:

Lite ledsen för att du ej sa nåt om min nya fina blåa bikini ):

Upp