Resan som tog slut


Min ingång till lille hemmet i Rarotonga



Såhär såg det ut den där näst sista dagen, kul väder!! O jag hade halsont, jag o vädret mot världen. 


Satt mest o åt cocosgodis. Läste också såklart 


Min sista dag på Rarotonga! Det blåste som attan. Jag hoppade på mopeden o brummade iväg till stranden


Det var typ inget folk men en hund som satte sig bredvid mig (?)


Efter några timmar fick jag åka tillbaka till byn för att lämna in mopeden


Gick till Café Salsa o beställde denna fantastiska papaya-sallad med fetaost o ruccola. Kändes så grymt att äta grönt igen <3


Efter jag slukat salladen så gick jag hem. Skulle ta typ 30min o det var supervarmt. Såhär såg hamnen ut på ett ungefär 


Hm har ni sett en liknande bild innan kanske. Här är jag snart hemma 


Såhär såg det ut runtikring hemmet jag hade i 8 dagar
När jag kom hem var jag så varm så jag sprang till poolen o tog ett dopp!! Mitt flygplan lyfte klockan 10:30pm den 28e o kom fram klockan 01am den 30e april. Då for jag till ett motel nära flygplatsen o sov min sista natt på Nya Zeeland


Såhär såg träden ut.. Lika bra att lämna tyckte jag


Köpte frukost på flygplatsen nästa dag


Sen for jag in till Auckland för mitt plan skulle ju gå klockan 11pm


Åh alltså hittade ett café som hette The Shelf som var urbant o hade dessa små nallar ståendes o tepåsarna var handknutna



Och min flat white serverades såhär fint
Dom serverade smoothies i små glasflaskor även


Sen gick jag till Auckland Art Gallery för tredje o sista gången!! För jag gillar det så mycket


Tillbaka på flygplatsen stod jag o tittade på när flygplanen lyfte i skymningen


I stressade Hong Kong köpte jag frukost. Det är typ nåt friterat med nåt slemmigt på? Det slank ner


Sen flög jag lite mer o landade i London. Där köpte jag pannkakor. Sen hoppade jag på ett två timmar sent flyg till Köpenhamn där min far stod o väntade på mig sen for vi hem i natten! 
HEM!!!!! <3

#1 - - linnea:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! välkommen till sverige /norge

#2 - - bibi:

HÄRLIGT!

Upp