sista berlin

Jakob åkte hem till Svea Rike o jag o Tobias åt frukost på restaurang klockan halv två typ.
sen flyttade vi hus



NÄSTA DAGS FRULLE var denna plus macka


Tog en redig promenad till affären i 11 grader tack tyskland osv


hjälp mig förstå detta sneda fönster ?


en lite smått suddig bild på en sånhär grej som jag kallar pretzl men det stod bretzl? eller något sånt. Det var inte socker på ))))))))))))): !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! salt vare



mitt och Tobias flyg skulle gå klockan halv tio och vi var tvugna att lämna lägenheten 11 så vi hittade ställen att slå oss ned på. Här började vi, på en espressolounge som hette B-nånting. Köpte varsin mocha och läste och kodade (?) i tre timmar. 
Sen gick vi och åt sushi för en helt ok billig peng. 


sen gick vi till ett annat ställe där jag köpte te och tobias kaffe och hon som jobbade var jättestressad utan anledning och här satt vi i två timmar. *kul o vänta hela dagen* *ändå roligare än att göra det ensam*
tog fyra bilder på Tobias där ansiktet var ur fokus på 3/4 och fjärde bilden blundar han så här är teet jag drack.
sen for vi hem till Sverige vi med ! 





Upp