"långhelg"

JAHA! Så våren försvann där 1 tag? eller ah detta vädret hör väl våren till, ingen ska diskrimineras.. snälla obs min lavendel där bak alltså den luktar SÅ GOTT! så gott


Men jag gick till jobbet ändå. Lyssnade på Guldet blev till sand bla gissa musikalen


när jag kom hem efter jobbet var jag så jävla trött för det hade varit en mkt slitig dag. Good night good bye forever sweet Saturday 


när helgen äntligen var över (?!?!??!) (<- en riktig människas ord?!) var det måndag (händer sällan men hände nu)
så gick jag o Tobias genom regn för att köpa oss lite take away-mat för vi skulle plugga haha. noll tid): som ni ser hade vi ej ens tid för bild! 


men sedan tittade solen fram d:


tisdag var en bra vårdag och jag o Hanna sågs för att gå till Delsjön. vi gick igenom ett hav med vitsippor


please send help så vackert


njut d e vår


vi såg en konstig fågel så Hanna frågade cyberspace vad det var för nån!!!!!! det va en kanadagås


här satt vi o hade det jävla gott vill jag lova


sen åkte jag o träffade Tobias o Linnea som fikade!! vi satte oss vid ån när dom va klara och åh ÅH vår och shit Linnea e hemma


absolute babe


vi åkte hem till Tobias (är det ok att skriva "oss" snart? typ) och lagade falafel och Martin var där! här illustrerar han något som sprängs


d ö r


denna bilden har tre alternativa bakgrundhistorier, säg gärna vilken ni tycker passar bäst! tänk att han just läst nåt av dessa tre alternativ på mobilen:
"Din mamma är en hund" (vilket oförklarligt undgått honom i 22 år)
"Du var född kvinna" (vilket också oförklarligt undgått honom i 22 år)
"Du är gravid" (vilket doktorn smsade honom kl 9 en tisdagskväll)


Vi drack väl lite vin o satt lite på taket. bra långhelg



#1 - - Linnea:

Alltså oj vad härligt det här är!!!! Go O gla för att äta falafel med er<3 näst sista bilden, så lyckli

#2 - - None None:

Förövrigt börjar jag luta åt alternativ 1 :O Helt sjukt :O

Upp