Vår som i vår som i vår


I måndags mådde jag ok igen efter festen och gick till skolan. Denna backen luktar så fantastiskt att jag vill gråta. obs! Nedanför humanisten om ni vill gå dit o lukta vilket jag tipsar er om att göra. Veckans tips(: obs igen! hade bråttom till skolan därför suddig bild/:
 
 
På eftermiddagen provade jag kaffe med Jakob och Tobias. Ni har väl kollat bloggen(: -> www.gothenburg.coffee 
 
 
Efter kaffet gjorde vi kaffe o satte oss på taket i det fantastiska vädret som fanns!! Njöt
 
 
På kvällen såg jag o Tobias GoT avsnitt nr2 säsong 5 för den som bryr sig. Obs! En kan få 1 gratismånad på HBO Nordic per mejl(<-obs) o där finns GoT! Men det kanske ni visste. 
 
 
På tisdagen åt jag glass med Hanna (obs smyglänk om ni vill läsa hennes blogg! o det vill ni) @ Lejonet + Björnen. Det var vår o varmt o vi promenerade omkring Olskroken ungefär o runt där
 
 
Lacoste-Lee-jacka. Spring everybody! Or walk you decide for youselves
 
 
Det är rabatt på halloumi på Coop just nu så jag o Tobias köpte fyra paket. Åt en halloumisallad. Älskar halloumi!!!!! 
 
 
På onsdagen såg jag och Tobias Kristina från Duvemåla på GöteborgsOperan och den va så himla bra har ägnat hela fredagen(idag) åt att lyssna på musiken (tilll Tobias förtret???) vi hade druckit varsitt glas vin i pausen som ni ser men ska det va så ska det va
 
 
Måste lägga in nåt om dom små växterna i varje inlägg!! Från vänster sidan bakre raden: lavendel, chili, persilja, smultron. inga bär än):
 
 
Idag har jag pluggat o Tobias har gjort raggmunk o hämtat kastanjer på marken för att lägga i blöt (typ) 


Upp