inte wow-inlägget

WOWOWO har massa bilder så nu hugger vi in less go!
datumet på denna bilden är 3 aug. jag o Tobias kollade solnedgången på 1 berg
i närheten av vårat hem



4 aug hade värmen äntligen anlänt till gbg town så jag o tobias åkte o bada
vid salholmen. blåste dock som 1 idiot



efter gick vi på 2nd hand i majorna sen fikade vi. sen åkte vi till min pappa o badade
o åt go middag!!!!



på kvällen visade tobias mig sina nya glasögon..... helt i min smak!


nästa dag på jobbet fick vi tårta pga folk har spenderat mkt pengar på Ikea så 
vi har sålt som smör drf fick vi tårta



den 7e aug shoppade jag o Tobias(-;; gillade denna djupa text på Weekday som är på väggen
som står baklänges så endast genom en spegel kan dom utläsas.. är det inte djupt så säg?
Tobias köpte en vit skjorta som var asfin för den som undra


sen gick vi o åt GORME KORV från KORV UNITED vilket ej var gott(: aja
sen drack vi kaffelemonad + espresso tonic från da Matteo drf var det ok att vi satt på deras platser



efter det träffade jag Stina som då e min syster o vi åkte till Härlanda Tjärn. men det var molnigt?
o svinkallt i vattnet(: vi fikade o SNACKADE



sen kom Lisa som är min andra syster till oss och vi gjorde fajitas och kollade på utsikten från
tidigare nämnda berg


två systrar som e mina samt varandras



när vi gick neråt igen hoppade Lisa över en grej men vrickade foten som ni ser
/:


så Stina fick bära henne
obs inte jag


när vi kom hem hade Tobias bakat rabarberpaj!!!<3 vi åt den o kollade Harry P<3<3<3



sen tog vi några bilder på självtimer vilket kan vara det roligaste som finns



Stina hade nämligen fått en ny kamera! Lisa är så sjukt tagg



nästa dag efter jobbet gick jag hem till Annica och poppade lite bubbel som 
hon bjöd på!!! och en kvargsmoothie med päronvodka(?) (typiskt annica)


Sen skulle hon på klubb där det var 1 full lista. så jag gick hem till Larsson 
där alla kompisar var och så spelade vi Mari Cart tills vissa tyckte det var dags för
klädpoker då gick jag o Tobias hem



måndagen samma vecka som Way out West shoppade jag, Bibi, Annica 
o Martin. Sen gick vi på da Matteo



Till höger om mig: Martin


till vänster om mig: Jakob o Tobias som också kom sen samt Annica!!!!
vi planderade hur vi skulle lägga upp alkoholkonsumtionen under festivalen
och dagen efter det var det ju konsert så det blir nästa inlägg





Upp