Markus needle samt wow 1

förra tisdagen när jag och Annica gick hem från jobbet (vi jobbar båda på Ikea)
så var himlen WICKED!!!!!! den brann /:


vi plus Tobias och Jakob gick på Markus Krunegård på kungstorget o det var rätt bra(: 
sen köpte vi bubbies vilket alla ska testa exakt NU även om ni fan har testat det innan?!!!!



på onsdagen var det ju Needle in the hay. jag o min pojk hade biljetter såklart(: 
vi frilansar nämligen på Gaffa(: 
skoja):
vi trodde det var en bra idé bara!!!!!!:D



gissa vem det var på den hemliga spelningen  jo nämligen Beck
kul att få chansen att se honom två gånger(: or?



detta var det bästa med kvällen utom att jag och Tobias hade supermysigt dårå
en affisch vi plockade upp på vägen hem(-;
pleas dont call de polis XD

sååå började då Way out West och Annica bjöd in till champagnefrukost (på min begäran)(hehe)
här var lite av dom som var där



vi shotade tequila och Krille visade sin fantastiska saltgrop!!!!! tumult uppstod
och plötsligt önskade alla sig likadana gropar


Bibi och ett trix


när vi sett Future Islands satte vi oss några på ölområdet o ~*bLÅstE bUbBloR**-~




o drack då såklart : -P


what r u lookin @ /me


BÖBBLER
obs när vi gick in sa hon släng bubblorna men ja slängde ej så detta är i princip kriminellt :S


nejdå polisen här finns inget o se hehe



sen mötte vi tobias o åt smålandsrulle mmmmh sen såg jag Sandra Beijer sen gick vi
på Susanne Sundför


sen träffa vi Martin Jakob o här är en pose



när vi var påväg ut fastnade vi vid Oatly och dansade bla Bibi m sin smoti


sen åkte vi spårvagn för att komma till Gbg Film studios
100% oklar bild 


vi tog en lite lurig väg men vi kom fram. men här kommer lite väl valda bilder från vägen dit





På Gbg Filmstudios dansade vi lite o lyssnade på musik!! O:


tex Låpsley
o det var första dagen plus några dagar innan!!!!!!!! puh..

nalle puh





 
Upp