julafton och några mellandagar


Hehe ja hörrni julafton! Jag var hos min mamma med mina två systrar (för dom bor där) och vi såg inte Kalle Anka (skönt). Lisa fick bla kakor i en burk av Stina vilket är en väldigt Lisig present. Gulligt och kul. Jag fick ett datorfodral från PAP av min mamma som jag hade önskat mig(-: och lite grejer från Yves Rocher bla en handkräm med vanilj som är väldigt mjukgörande<3


Vi åt julbord såklart men bara med bra saker som vi alla önskat tex senapssill och typ potatis. Bra att göra så tror jag pga vi slängde nog mkt mindre än andra!! Vilken är er favorit på julbordet? min är senapssill lätt, sen kommer skärgårdssill sen julskinka med go senap??? vi köpte en färdigskuren skinka.
Sen åt vi ris a la Malta med hjortronsylt (bästa sylten).. tyvärr så var gröten kokad för kort så det var lite knastrigt att äta. Vi kollade också på Lasse Kronér julstökar vilket alla var väldigt taggade på??? Det var OK. Såg Ensam hemma 2 med. Så himla lagom och mysig dag


Gosade upp mig med mina systrar i soffan och sov. Var gladare än jag såg ut över det!!! Nästa dag skulle jag vidare på mer julfirande pga det är sånt en håller på med i mellandagarna, speciellt med skilda föräldrar!


Tog däremot inga fler bilder den 25e.
Såhär såg jag ut kvällen den 26e till ära, wow what a babe. Vi skulle nämligen på Jazzhuset senare


När jag kom hem (från?) drack jag o Tobias kaffe o åt praliner som han fått i julklapp av mIG
Gott hittills men minns inte vad jag valde för bitar så det kan bli riktigt äckligt



På kvällen den 26 kom då ett litet gäng hem till oss och förfestade för att gå på klubb senare. Bibi och jag sjöng i hallen innan vi gick (jag sjunger ljusaste stämman här som ni ser)


Rimligtvis en cykelbutik vi gick förbi påväg ner(---:


Annica med take away-drink. Hallondrink i hallonsyltburk


Drinking the beer


Joining in


Haha alltså *lämnar* Annica kan dricka sin himla dryck sj /Jakob
Och Tobias vill att någon häller i honom öl
???


Jaha då kör vi tydligen på gifs idag, det är inget jag någonsin klagat på! Det var nåt band som spelade som lät precis som Håkan Hellström och BD tillsammans.


Grabbarna busar på klubben HA HA!!!!!! skojar vi är inte så här jobbiga



Mest dansade vi faktiskt. Halvkass musik PÅ RIKTIGT hur svårt är det att spela DANSANT musik på en jävla DANSKLUBB? ska jag behöva starta en egen klubb eller. Skulle bara spela peppig musik. Inte jävla Toto - Africa 


En mingelbild på oss. Äkta mingel. Årets byxor har jag på mig här, skojar ej ens. Fast köpte dom i oktober så kanske känns orimligt att utlysa dom till det men nu är det det jag gör. En applåd för dessa byxor. Mina enda byxor i storlek 34 o dom sitter som 1 handske.


Lite mer dans med Gedda
tänker aldrig gå tillbaka till Jazzhuset? Det är fullt av skumma människor som står och tittar, mest killar. Och som går sakta genom dansgolvet och bara stirrar? ursäkta vad gör ni. Eller killar som försöker flirta med tjejer och ställe sig HELT STILL bakom DOM? Blir så provocerad!!!! Jag tar ingen skit vill jag lova(-: går och hånglar med Tobias om jag tror att någon ens är nära. två flugor på smällen pga får hångla = nice, och alla på dansgolvet ger UPP = SKÖNT! HÄMTA JACKAN! GÅ HEM! 
Bra kväll allt som allt!


Vi gick vid tre vilket vi i efterhand tyckte kändes orimligt pga det var inte kul länge
Däremot kunde alla som kollade min Story på Snapchat se det bästa verket jag någonsin gjort. Ni som såg såg, ni andra, sorry ni missade när jag låg på topp
Det snöade och blåste när jag, Tobias och Jakob tog oss den ringa vägen från Vasa till Kapell!!

Poetiskt avslut



#1 - - krickan :

måste hålla med, din story @ snappy var 10/10!!! fnissa väldigt mkt, bless ur heart if u missed out! kram

Upp