Helgen var ej klar

Helgen var inte slut såklart. Jag kom hem o denna snön välkomnade??? No thx? Enda bilden från Gbg den dagen. Pluggade till 17 sen spelade jag Sims. Bra fredag. 


På lördagen gick jag hem till Martin och hans föräldrar var där och bjöd på frallor och semlor. Kanske bästa i år???? Från Steinberg o Nyberg lr vad dom heter. Denna kanske eller kanske inte är halv


Sen gjorde vi oss lite iordning och Bibi knackade på och vi korkade upp. Gissa landet


Vi byggde Eiffeltornet av baguetter och sugrör (la rœr de sac) och drack vin osv


Till exempel genom näsan 


Bjöd på ost och kex som sig bör! Et les druvs de vin. Vad är grejen med att jag inte gillar vindruvor? Förstår faktiskt inte mig själv där, gillar ju vin och russin 


Jakob somnade/: men hade nog en bra kväll


Och ibland puder-paus! Jag hade lånat Annicas klänning för hon kunde inte komma (trots att festen var i hennes hem!!!) 


På söndagen ringde Tobias pappa och han och Helen ville fika för dom var i Gbg så jag fick säga bästa semle-stället och det blev såklart Ahlströms!! Åt alltså en till semla men denna gången (för första gången) en lille. Glömde ta kort på semlan men här är Tobias samma eftermiddag, söt va


Lol!!!!!!! På måndagen hade jag föreläsning kl 8, slutade 10 o gick hem till Tobias. Detta var vad jag fick gå igenom): obs det är snö.


Men jag gjorde kaffe så det var ganska lugnt. Pluggade! I timmar. Allt en gör nu för tiden! O dricker kaffi


Sen kom Tobias hem och vi pluggade på varsin sida av matbordet innan jag bakade chocolate chip cookies (Therese du ska få såna när du kommer hit) till oss medan Tobias lagade mat! 


Sen gick vi hem till Martin, Jakob och Annica med en liten burk kakor och drack te med dom(: Annica packade mest upp sin väska pga nyligen hemkommen från Kina! 


Jakob ville med kolla mobilen.........


Denna bilden representerar min tisdag!!!! Köpte Skittles till Tobias för han mådde lite dåligt men kom på att han inte gillar det ju så jag åt dom plus pluggade. Tisdagen var en väldigt bra pluggdag


Idag har varit en dålig pluggdag men såna får också finnas. Har varit på föreläsning och lagat köttfärssås på blandfärs pga quorn var slut (tur en inte är kräsen lol). Imon går solen upp kvart över sju


Upp