Kph alt-j


Vi var i Köpenhamn 


Men först åkte vi dit. BUSS! Riktigt härligt färdmedel i fem timmar(: eller(: Tobias och Jakob satt fram och hade tre skärmar framför sig minst. Plugg hoppas jag grabbar(;


När vi kom fram till Köpenhamn vare vår på trädN! Sånt uppskattas so thx DK. 


Solen värmde våra kalla vinterryggar när vi gick den ringa vägen t hostellet!!! Så himla härlit


Vi lämnade våra väskor o fräschade till oss något innan det bar iväg ut mellan hus som ser ut som ovan. 


Vi gick till en restaurang jag ville t 42Raw. Varit där innan, tog typ samma grej som då så ni vet. Raw-food risotto!!!! Hur nu det funkar plus den va varm. 


Sedan gick vi längs Strøget och letade efter ett plejs för dryck. Jag föreslog Kalaset som den fena jag är på Köpenhamns restauranger((::: det var fullt dock så vi gick till ett indiskt ställe precis i närheten! 


MEN INTE INNAN FINKAFFE! Lite Coffee Collective för den som bryr sig. Asgott. Bibi ser trött ut men tänk på att detta var innan kaffen(:


På indiska ställer drack jag o Bibi drinkar och Jakob o Tobias öl. Tobias råkade beställa in en asstor PLUS att bartendern råkade ge honom fel först så han fick två/: av nån anledning är han föga nöjd trots gratis alk? 


Vi tyckte det var orimligt 1. Hur stor den var o 2. kul


Påväg till konserten åkte vi tunnelbana som vi INTE KUNDE BETALA FÖR pga fattade inget? Förlåt danska staten);;;


Jakob gick och köpte fem dryck när vi kom fram för det var 5/200kr. Detta skulle längre fram visa sig ha varit för mkt för mig(:


Sen spelade Alt-j o det var fantastiskt att se dom men dom pratade knappt och var silhuetter typ hela kvällen så vi blev ej friendz/:


Bibi påväg hem nästa dag med bilbältet så välknäppt över bröstet. Undrar VERKLIGEN vad hon läste för mig här): 


Min underbara frukost !!!!!!! Fick go balance i maven efter den vill jag lova. 

Klart slut från Köpenhamn 


#1 - - bibi:

Tack DanMaRk du var över förväntan!!! Haha jag läste/sjöng på svenska översättningen av frozen........... eller frost som den då heter på svenska. orkar ej att ölen inte ens ser så stor ut på bild som den var irl? hallå någon? hjälp?

Svar: Nej jag vet helt ärligt? Den ser lille ut
sara h

Upp