People can actually use deixis to have some fun.

Antagligen det bästa som står i en av våra böcker i engelskan. 

Det känns bra i magen att uppdatera ett inlägg innan helgen börjar vilket sker imon då jag, Tobias, Bibi och Jakob åker till Köpenhamn på en blixtvisit.

Omg! sol! Jag var påväg till skolan men d var sol som ni ser. Så jag var glad som ni ser. Det är viktigt att passa på och njuta av solen såhär i februari


Efter den skoldagen gick jag hem till Tobias där solen STRÅLADE in i rummet. Det tog jag vara på


Dagen till ära (?) åt jag och Tobias pulled pork med blomkålsris och grönpepparsås vilket var en fantastisk kombination och väldigt gott!!!! Pulled pork är ju då för dom som inte vet långsamt kokat kött (direktöversättning((((: ) som sedan ska kunna DRAS ISÄR! Mkt mör ködebid


Tobias (!) dagen (!) till ära (!) Glad pga gott


Nu är det ju vår alltså hörrni! Tänkte jag när jag tog denna bild o såg glad ut som sig bör. Ändå bra jobbat för att vara 10e feb

får jag lägga upp denna som jämförelse? 21/7 minns att jag skrivit på min blogg att det var 30 grados so,.



fikade med Emelie! Vi åt semlor pga det är det bästa bakverket på riktigt.


Såhär såg Emelie ut! Den pinlgan! japp vi var på samma ställe som senast vad ska vi göra Ahlströms är bäst


Woooow vårhimmel! Kommer antagligen få tbx för allt detta vårpepp m 1 m snö den 20 mars


En dag när jag och Tobias hittade extrapris på Ben + Jerry. Fanns tyvärr en smak men det var ok.Vi köpte dom när vi var påväg hem från gymmet efter 1 härlit yoga-pass (faktiskt) 


En annan dag när jag och Bibi varit och gymmat (faktiskt) så köpte jag detta


En grej som inte ser så god ut men som jag typ börjat äta nämligen frysta tinade hallon keso kanel, tack Annica för d tipset


Tobias på alla hjärtans dag wooooo äter ägg o bacon. 


Tobias helt ur fokus som gör våfflor samma dag som innan t mig!!!!! 


ETT PAR JÄVLA SKOR JAG KÖPT!!!!!!!!!!!!!! älskar dom so much.


Åt lunch m mina favoritpersoner från klassen en dag och Anna e lite ilsk för jag tog kort fast hon ej hade smink men THAT'S LIFE An!!! Life's tug!!!!!!!!!


ANLEDNINGEN TILL varför detta inlägg är föga intressant ^ tenta på fre.inget personligt mot mina friendz såklart, bara att jag inte har tid att blogga/träffas/ses


Semlor jag o min pojkvän åt på fettisdagen dvs igår. Dom hade stått i kylen sen typ elva o här var klockan nästan nio SO! Det är drf dom ser lite dassiga ut. Detta var efter ännu ett yoga-pass.


Tobias som är aspepp på att äta lill-semlan


Det är specialpris på mitt willys på det bästa Lipton-teet so jag har köpt fyra paket, två av dom på bild.


En soppa jag ätit tre måltider i rad som består av morot nästan bara. Men är det SPECIALPRIS så e d!! Är student faktiskt. Asgod m creme fraiche på, inte så kul utan. 

Imon åker jag till Kph alltså, och på fredag är det tenta alltså.

En grej jag glömt ta kort på: en liten sammankomst i lördags/: aja that's life.


#1 - - bibi:

so much bootyfull

#2 - - Tess:

fina bilder! Skicka hit en semla vet ja! (Och just to be clear, pilsk betyder kåt på gammelsvenska, betyder det arg i Göteborg? ) puss!

Upp