Mat och personer osv

Sen vi kom hem har jag gjort detta bla



Ätit frukost som iaf såg kul ut men dessa blåbär smakade papper


Ätit semla med Tobias 


Tobias ätandes på semlan från föregående bild


Ätit surdegsbröd med brie, salami och ruccola



Ätit semla med DET LAGRET av mandelmassa


Med Tobias den gången med!! 


Vaknat upp till denna fantastiska soluppgång

Som är samma som denna och Tobias skrek att NU ÄR DET VÅR!


Bakat chocolate chip cookies som blev gudomligt jävla goda. Doppat i mjölk såklart 


Har råkat ut för denna sjuka regnsnö? Eller ah inte råkat ut för pga stannade inne den dagen



Jag på topshop med en orimligt dyr hatt jag vill ha


Fikat med Tobias och Jakob på Husaren


Varit på introduktion för skolan här


Och fikat med Christin som creaveade två cocosbollar. Och jag creaveade två drickor


Haft rast med MINA KLASSKAMRATER eyooo. Japp det händer


Fikat med Emelie! Vi tog varsin blå dammsugare och dom ägde


Gått ut från skolan till SNÖ?! Trodde d var vår/:


Druckit presskaffe och ätit semlor med Bibi, Martin och Annica hemma hos dom två sistnämnda!!!


Fikat en dag med min äldsta lillasyster! Vi ville gärna ha tårta men även annat så vi körde på tårta + annat


Stina 


Här blir hon upplyst av ett rött sken


På kvällen gick jag lite på pubrunda på Chalmers men skulle skriva prov dagen efter så inte så himla länge. Bla i en tågvagn


Hjälpte min farmor flytta efter det provet och detta är enda bilden jag tog?!): 


Bakade scones med Tobias i lördags! 


Mums


Det var väldigt snöigt och jag åkte och såg på mina småbröder när dom spelade varsina handbollsmatcher


Sen åkte jag till min pappa och åt middag och hälsade på katt


Och hälsade på familj såklart

Några veckors sammanfattning!!!

Upp