snart februari

Drack vin hos Tobias en kväll med Bibi Jakob o honom. Glömde ta bilder!! Här är nästa dag:


En vintersol åååh. 


Träffade Jakob med Bibi och han köpte kläder på Monkis rea


Min kaka jag åt en dag när jag pluggade, d va jag som baka


Jag och Tobias åt hamburgare på valnötsbröd samma dag som kakan


Såhär såg Tobias ut vid samma tillfälle!!! 


Här var jag på föreläsning en morgon


På Bibis födelsedag. Vi tog en fika på Viktors kaffe för o fira


Såhär såg jag o Tobias ut. Obs att klockan var 10:30


På kvällen träffade jag och Tobias Bibi, Jakob, Anna och Minns för att fira Bibi lite. Vi var på Muchacho


Anna! 
Åt nachos o hade d gott


Gick upp tidigt (som vanligt) dagen efter och träffade Bibi mellan hennes seminarier och innan mitt. Och det var några små dagar i slutet av januari det. Tänk på det, snart februari 



#1 - - Emelie:

Omg hjärt-outfiten är typ det gulligaste jag sett!

Upp