den förra veckan som har varit som var

torsdagen innan midsommar  jobbade jag. då läste jag på om madrasser 
Tussöy 1 personlig favorit
efter jobbet åkte jag till Vbg


En fin person som e min. Midsommarafton 


himlen var fantastisk när vi gick t båten vi skulle sova på pga huset var för fullt



Bryggan när vi drog till Båtsmansvägen för frukost.. det må se varmt ut men det var det ej(:


efter frukost åkte vi till vbg fästning o kollade på grejer som var historiska.
sen fikade vi i dess anrika lokaler........... Tobias o Geoff



Tog 1 promenix med Tobias innan middagen



Tog 1 promenix med Tobias efter middagen


Då gick vi till hamnen för o sova


nästa dag gick vi av båten men tvekade även lite lr


vi åkte till Botaniska trädgården o kollade på växter men åt även mat
på måndagen jobbade jag men tog inga bilder o inte på tisdagen heller!!!!!!


i onsdags skulle jag och Tobias äta sushi men det slutade med kinesiskt
men det var ok ändå! 


sen gick jag ut med restaurangarna från Ikea till Storan. Svinkallt men vi pressade utomhus ändå
stannade tills baren stängde o när dom drog ut o dansade gick jag hem o la mig för skulle ju jobba
nästa dag


i torsdags träffade jag Emelie efter jobbet och detta var enda bilden jag hann få på henne
innan min mobil dog med 35% batteri kvar (?????) (veckans bittraste samt mest återkommande problem)
vi köpte skor på rea (!!) o fikade. what a way

tjing



Upp