hhhhhhej! hej

vad gör ni alla! jag pluggar och har gjort sen senast pga varför inte lägga allt sista två veckorna tänkte lärarna:P


trots plugg har jag även gjort andra små saker som jag inte skulle ha nämnt om jag hade
hittat på roligare grejer. tex! gått och återvunnit grejer med Tobias.. vilken seger. återvinna(: segra(:
precis som ekorren längst ner på bilden! samt den som kör bil?


har fått hem fem (5!) st engångskameror varav fyra är mina. vi ska nog ha kul i sommar........... eller


ätit dom första svenska jordgubbarna i år samt instagramat det MUMS va gott vrf äter folk annat


övat på holländska i Duolingo-appen som Linnea tipsat om. den är väl rätt känd för konstiga meningar
men alltså???????? jag är en banan.. en viktig grej för mig att kunna på holländska? kanske


tagit två bilder på denna busken vid olika tillfällen som BÅDA varit ur fokus? har så gärna velat visa
hur jävla fin den e 


AY MAMITA!^^ cyklade till stan med Tobias igår och gjorde en shoppingrunda på tre timmar?????
!!!!!!!!!
vi köpte vettiga grejer tex gul kiwi. det är den bästa kiwin.
köpte även 1 tvål från Lush "Lyx från Lush" yep. älskar min mamma står det på engelska
obs! jag älskar min mamma men denna tvålen var minsann till mig. den luktar syréner vilket ja älskar


vi har ätit glass!!!! uppifrån samt rangordning godast till god: polka (godast), hallonsorbet (näst godast)
kakdeg (god, skulle inte köpa igen.....)
idag har det bara regnat och jag har pluggat samt lyssnat på Harry Potter-soundtrack. Nu lyssnar jag dock 
denna listan, den e Jakobs. älskar o plugga t elektroniskt heido





Upp