näst sista maj

Hej alla! jag och Tobias åt papaya en dag och vi kom fram till 1 sak -> det är inte så gott?
besvikelse å det grövsta


drack kallbryggd som Tobias hade gjort! go.


i lördags dvs igår när jag åkte hiss med min nya jacka. skulle träffa Linnea lite snabbt och
byta 1 par byxor. det gick som smort! !! ser inte glad ut men e. ser cool ut mest tack jag vet


Linnea var på Weekday för att spendera vilket hon inte gjorde men provade grejer iaf
hello gmn in there? how r u


sen åkte jag hem och gjorde mig iordning med Tobias. 1 enlitersflaska Listerine.


vi åkte en fullproppad spårvagn till Järntorget för att gå på 2lång-dagen
stannade tyvärr 1 halvtimme pga förstökte ta oss igenom en folkmassa så länge?
finns 2 positiva grejer med andra långdagen. har inte kommit på dom än ba! öl kanske
vi träffade 1 gäng som vi drog FRÅN 2lång med o gick till Linnéterrassen,, kanske inte första val eg
men d dög!!! ! ! vi VAR på 2lång iaf vilket vi bevisar m denna bilden


herr hundralapp hur mår du????


Linnea har fått pengar ...................... Jakob ????


hello u forgot to pay come back here?


Karin hade förberett sig för en vild kväll?!


efter vino gick vi på restaurang med Tobias mamma + familj! Vi var på Miss Sophie som
var som ett stort vardagsrum typ!! Tobias får en liten blick där av Tuva längst till vänster/: Plus TB i mitten? vet ej


efter middagen åkte jag till olivedal och gick på födelsedagsfest i 1 gammal teater med dessa 2! 
gratis shots plus såpbubblor plus liveband plus glowsticks plus ballonger


skål




Krille sjöng live. det var denna låten


vi dansade till supermånga gamla låtar! sånt ska jag göra oftare. tex Snook, Sean Paul, Spice Girls


när jag kom hem hade det börjat ljusna och sånt uppskattar alltid jag, nu är det sommar hörni!
men vrf är det så kallt/:






Upp