tenta-v!


~• så var helgen över •~ 
Klassisk 9-17-jobb-kommentar
Stockholm Sthlm stad i världen.. 
Sthlm Sthlm världens stad! Heter det ju. Och detta har inte bara varit helgens låt (innehållsrik låt) utan stämmer också SÅ BRA! Älskar Stockholm så så mkt + älskar de jag var där med så så mkt så hur skulle detta bli annat än bra!!!!!

tog ganska få bilder eftersom jag vloggade (blir alltid antingen eller..) samt har inte tid att varken redigera eller blogga just nu! Hur som helst, en bild från ett mycket fint bibliotek som låg nära Kalles hem! 


Har tentavecka i detta nu och ska skriva DJUPA TEXTER om kultur! Älllllllskar det men kräver tid och är svårt men vad vore livet utan utmaningar!:D vrf är jag så glad ! (Kul) detta var tJeJeRnA efter Kristina från Duvemåla  NÅ ni ska få höra samt se mer men inte idag, tentan kallar! Ska skriva om teater har jag bestämt. Älskar drama........... Skämt he he

Se fram emot vloggen! I helgen har jag hängt med fyra av de roligaste jag vet (Bibi Anna Kalle jag) så tror filmsnutten (snutten) kommer vara fylld med guldkorn och antagligen lång; jag är inte den som e den som klipper bort guldkorn! Kanske laddar upp lagom till ditt bakissurf

Tjing!


Upp