förra vecKAN!

hej e du här:-0 va kul


i veckan som var så gjorde jag som följeR:


åt på Levantine med TObias! han åt musslor jag åt ankbröst(?)



dagen efter fikade jag med Emelie !!! vi var på da matteo viktoriapassagen


Annica gick förbi utanför fönstret så hon kom in o tog en kaffe med oss!!!!! pratade om killar hehe


sen gick jag till Akademibokhandeln o köpte detta !!!!! ett pussel!!! en kalender!!!! saker jag velat ha länge
o en bok



på onsdagen gick jag o Tobias på Slå pattarna i taket som är en show uppsatt av de bakom Full Patte!!!
det var så bra! o inspirerande! jag vill tipsa alla om att gå! fast det går inte så länge till): men kommer tbx i
december! GÅ! 


på torsdagen såg jag denna hunden när jag gick till affären med mina klasskompisar och den var så liten

så liten



på fredagen mötte jag Lisa vid tåget och vi gick på stan!!! köpte bla tröjan hon har på sig för hon hade inte
med sig varken jacka eller tjocktröja??? det är september gumman. vi provade denna fina hatten men köpte inte):



sen kom Stina in till stan och vi åkte hem till oss! skulle köpa middag o chips men nådde inte bästa chipsen): 
that's what sisters are 4


Lisa åt en banan som *barn* kunde ta gratis o la sitt bananskal på sin resväska(??) två frågetecken pga hon 
la skalet i handtaget men även hade hon med sig en rätt stor resväska med typ tre klädesplagg i<3



när vi kommit hem bakade vi pizza!!! Lisa knådar degen som 1 gud


jag hade då fått hem min kamera här! så finns ungefär 150 bilder varav 145 är där jag testar inställningar(: 
vi la pussel vilket alla utom Lisa tyckte var ASKUUUUUL!!!!<33333



sen var pizzan klar!!! mums


var det gott Lisa
det tyckte hon


stina gjorde dip sen kollade vi på Harry Potter o halvblodsprinsen! Vill berätta för alla som bryr sig att Stina
nu är ett dedikerat fan<3 stolt syster



sen var det läggdags godnatt! 


sen var det morgon<3


chill out


 
 
#1 - - bengan:

gud va fina systrar blir helt tårögd:') ni e jättefina

Upp