hur kan en människa ta så många bilder på så få timmar

Hej välkommen till min blogg(-:
jag tar asmånga bilder vid festtillfällen så 1 festa med mig och 2 här kommer långt inlägg


i måndags var det pingisklubb (kul)
innan dess kom Linnea, Bibi o Emma hem till oss och drack billigare alk
Bengan var fabulös


vill så gärna veta vad vi fick veta här?????????? och var mina trevliga händer har tagit vägen.........


det pågick konstinstallationer på kapellgången.....


Bengtsson berättade om när Ebba tappade sin pizza från balkongen 


en till gif på Linnea!!!!!!!!!!!!!!!!! testa kameran



vad ska vi lyssna på undrar bibi

tobias vet inte


vad skulle ni valt pengar eller vänner..... det ena utesluter inte de andra skulle jag säga.....


vi gick på pingis sen

påväg t pingis


vänner som dansar


vän med öl


dansa till freestyler



gå hem i regnet
en typisk höstkväll va mer kan ja säga



shelter so very good from the rain


denna typen av bilder är my aestethic
#1 - - bibi:

Hissbilden är min favorit!!! för där är vi alla med. ☆equality☆

Upp