tre timmar av söndagen


i söndags pluggade vi//: 



men sen gick vi ner på stan för att köpa kaffefilter och kaffe och fika. Bengtsson ringde o ville hänga på!
det var lagom att sitta ute men hur länge till tror ni kommentera(: 


här var vi halli hallå



sen hittade vi en bra vägg och Tobias blev visiterad


outfit of the day(: SOM NI SER!!!!! så är allt ljus på bilderna typ olika): 



vi gick till willys sen


o handlade ( : 
#1 - - Tobias:

Linnea var ska du vi ska till willys du går åt fel håll:((

#2 - - bengtsson:

Fuck willys XD

#3 - - linnea:

kanske kan vi prova att sitta ute t.o.m. fredag gissar jag på

#4 - - agnes:

Ville bara kika in och säga tusen tack för din kommentar som du skrev för evigheter sen. Så fint att hitta andra som älskar Kristina från Duvemåla som jag gör.

#5 - - Emelie:

Sv: Men åh tack så himla mycket! :)

Ser ut som en mysig söndag!
Kram<3

#6 - - klara:

Hur länge kan vi sitta på uteserveringar?
Jag tror det beror helt på huruvida det finns filtar på uteserveringen, samt om det finns värmelampor. Om det finns så bör man kunna sitta ute nästa året om förutom om det blir jättekallt en dag. Men då kan man supa ganska mycket så kommer man inte frysa ändå. Om det inte finns filt, värmelampa eller en sup så tror jag man kommer kunna sitta ute till kanske mitten av oktober. Det beror också på hur mycket kläder man har på sig

#7 - - Jagob:

Ny jacka ?

#8 - - Therese:

Här är det många utesittardagar kvar vill jag lova, feel free to visit anytime :)

Upp