one day back home in the fairly small city Gothenburg

hej alla välkomna tillbaka till Landala!!!!! det gäller både er och oss i dåtiden för här hade vi knappast hunnit spendera många nätter sen vi kom hem från Europa! som vi dock såklart fortfarande är i.
iaf så är det nu 29 juli, en dag man VERKLIGEN längtar tillbaka till pga är typ bästa dagen på året??? teoretiskt sätt iaf.. kanske praktiskt??? häng med så får ni se:P


det börjar starkt!!!!!!! under ett blommande träd i mina gulligaste shorts med hajar på som om någon undrar är köpta för två år sen på Nya Zeeland 


längtar tills den dagen då jag ej ser arg ut på bild! men ett resting bitch face är bättre än inget face 


HAHA!! alltså tur att det är min blogg för då är alla dessa bilder på mig ok??? när jag spelar pokemon


älskar denna pose förresten fast den är den fulaste jag vet men jävligt go att stå i. obs att Tobias står så här när han tänker på nåt så ni vet<3


vi tog oss ner till Kale'i för en kaffi OMG det var sånt himla gott väder här ju let's never forget dom få dagarna rip göteborgssomrar


personligen tog man favoriten kaffe tonic MUMS vad go den är! 


min kontrollant<3



Jakob kom sedan till Göteborg efter att ha hängt lite i Varberg. han ville ha en ganska oklar bild (no offence!) men det kanske blir nåt bra av!



i lagom med att regnet kom gick vi hem



tog en öl och åt tacos


träffade mina ladies för vi skulle Dricka Drinkar



drack svindyr sangria på Puta madres takterass (där man ej kunde se himlen????)


Spanade produkter på Tiger



drack billig sangria på Muchacho!!!!! Tips från mig till den som gillar sangria (speciellt den gula sorten hehe för den var asgod faktiskt!!!)


what the fuck????? vi la ut en lure för finns ett poke-stop där. Obs kommentar från framtiden dvs den 27e augusti: är trött på Pokemon go DÄR jag sa det........


alla drack inte sangria dessvärre vilket gjorde vår kanna väldigt prisvärd hehe/: S:


tvingade in jakob i en rosenbuske påväg hem vilket var 100% värt för visst blev det väldigt fint(:







#1 - - Klara:

mycke bra tips ska prova sangria på muchacho snart!!

Upp