min önskelista (man får la drömma.....!!!!!!)

hej! detta är saker jag inte egentligen önskat mig av någon utom mig själv och gud (kyrie)(alltså ha barmhärtighet). men man har ju inte fet plånbok men vafan finns det plötsligt regler i önskelistor nu?!?!? här kommer den
nr 1, nr 2
nr 3, nr 4


nr 5, nr 6

ringar tydligen!!!!!!!!! vill ha massa i olika storlekar. superfint ju. plus gärna silver för silver vinner över guld alla dagar även i vikt:P


nr 1 
den här vill jag ha och helst NU och sedan ska jag bära den varje kall dag tills jag stupar. den här färgen är fulländad?


en vanlig grå tröja bara. passar såväl som till vardags som till fest


den här försökte jag unna mig (?!) under black friday för hade spanat på den länge men den var slut då såklart. vet inte om färgen är lite äcklig men that's me so whaddaya gon do!


ett par svinfina jeans bara, som är skyhöga i midjan och lite för korta i bena, merry xmas to ME


pinsamt svag för dessa o man e ju inte först på den bollen om man säger så. men har man någonsin varit först på en boll? är det en boll innan den är erkännd som en boll och går det då att vara först på den? jag tror inte det


denna asfina tröja från acne vill jag ha och så är det bara. hade haft den med svarta jeans och antagligen dagligen


denna hade jag antagligen burit på samma sätt som på bilden eller kanske med svarta braller bara så. S för Sara såklart för jag e bäst. tycker: jättefin färg
god jul alla glada, julklappar skickas till min adress! 
.
#1 - - Emelie:

Nej vilka bra jeans!!! Vad är det för några?

Upp