två tips

hej goda läsare..... även ni två som på kort tid avföljt mig på bloglovin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

jag har två tips på två serier som kommer här


första har jag tipsat alla mina vänner om men ingen har börjat kolla än? ni missar något fantastiskt kära vänner.
det är iaf norska julkalendern (!) och det handlar om Selma (!!) och massa som inte riktigt går att berätta om utan att spoila. Den heter Snøfall iallafall. här är första avsnittet och jag rekommenderar att ni börjar kolla direkt pga det ÄR jätteBRA! 


tips 2 (som ingår i tipset ovan då) är att kolla med text så ni inte missar kul ord tex promper som egentligen inte är en jättehumoristisk grej för en vuxen men är ett jättekul ord för prutt.



nästa tips är Bojack Horseman som handlar om en häst därav namnet Horseman (fast det är väldigt orimligt, hur skiljer man på dom olika hästarna)(skulle en människa i samma situation heta Human/-man?) som var med i en känd serie på 90-talet men som nu mest tjuvar runt och är rik i Hollywoo. samt miserabel


jag är inte den som är den utan jag uppskattar när folk har såna här bilder på sitt kontor på sig själva. detta är Bojacks kollega Mr Peanutbutters kontor då


andra bilder jag uppskattar väldigt mycket: rumpor. jättekul


alltså om omgivningen i en serie är så här kul förstår man vart hela grejen är påväg RIGHT??????
ps detta är kylskåpspoesi 


nåväl jag älskare iaf för det är så jäkla kul/dåligt/sorgligt. ett tips som kommer från hjärtat pga denna serien är 100% min humor??? ta det för vad det är men jag menar ni läser min blogg så något i min humor lär ju uppskattas i detta s.k "forum"



det var mina två tips ha en god helg


.
Allmänt, Hobby | bojack horseman, snöfall |
#1 - - Klara:

ÄLSKAR bojack!!!!!! så extremt roligt och berörande ibland... nä men verkligen håller med om "de små detaljerna" samt hur de skämtar om att de är djur hahaha mitt bästa exempel är när de är hos dianes familj och nån frågar typ om diane är det svarta fåret i hennes familj men så säger hon "nä det är "anders"" och så är anders ett svart får hahaha

Upp