tentaveckan och dess slut

på förra söndagen gick jag och Tobias o såg Gone with the wind på Bio Roy dvs två st filmer från 1939 på samma helg!! knäppt
Den är knappt fyra timmar så vi gick o köpte mat under pausen (som var inplanerad när dom gjorde filmen!)
Tänker inte skriva så mkt om filmen idag men kanske en annan dag pga filmklubb som komma skall!!!! hörs


när vi kom hem lagade vi äkta söndagsmiddag som blev renskav


sedan började tentaveckan(----:::::
ursäkta näsdukar men detta är sanningen: jag är snuvig som fan


på onsdagen kom Martin hit o drack en kvällskopp med kaffe. hade för mig att detta var i måndags men hade fel. det är vad tentavecka gör med en): 


i torsdags åt vi tacos vilket har blivit vår go-to-mat vilket äger såklart. här ett förslag på hur en kan arrangera måltiden


två semlor Tobias kom hem med till sig själv en dag


i fredags lämnade jag in tentan (wiho!) och sen gjorde vi vår första ramen


vi följde nåt halvdant recept och råkade tillaga alla grönsaker för länge för dom ska ju inte tillagas


men det var fint iallafall (eller)


Tobias var fin iallafall

 
outfit of the day


vi begav oss t hissen och åkte den


hela vägen hem till Bibi! 
vi spelade frågespel och i det fick vi reda på att Globen invigdes exakt det datumet som var dagens (19 februari)!!!
vi tog en grattisbild som vi la upp på Globens facebooksida. tack för allt



#1 - - Victoria:

Gone with the wind är braaa!
Knäpp grej: det var min favoritfilm när jag var typ 12

#2 - - klara:

hittade ert globen-inlägg på deras fb men gick inte att gilla den wtf!!!!

Upp