en strålande start på veckan

look at this fancy lunch!!!!!!!!!!!!!!!! Jag och Tobias åkte och åt lunch på operan i måndags pga har velat testa det mkt länge. Det var vi och business-folk och pensionärer men vi hade utsikt över den dimmiga hamnen och varandra så det var ok ändå. 


jag beställde en efterätt också pga d var ändå måndag. den slank ner(-: till skillnad från kaffet!!!! he he


här var vi innan vi åkte hemåt igen på sAmMA BiJjEtT vilket ägde! love that shit
be för min gripklo till hand även tack


här var jag senare när jag skulle på picknick-möte. glad/ledsen! skoja


efter mötet gick jag hem och åt bön-tacos med Tobias............ SÅ......... GOTT......!!
vad brukar ni ha i era taco jag brukar ha bönor (iaf i bön-taco), tortilla,ruccola,gurka,paprika,tacosås,creme fraiche(bäst i hela tortilla),nachochips. svara i kommentarerna snälla


i tisdags efter en jättelång skoldag (fem timmar shit!!!) fikade jag med mina klasskompisar My och Linda och vi pratade om feminism och anti-feminism...... 
Vilken strålande start på veckan va


#1 - - Anonym:

Asgott att ha övekokta rödalisner m tacokrydda. Avocado

#2 - - Anonym:

Dom godaste tacosarna har ju ananas och typ kyckling eller rödbetor eller klumpig salsa eller pulled pork! Tacos är fantastiskt ! Nu blidde jag hungrig som attan.

#3 - - Kajsa :

jag brukar ha allt man bara kan ha i tacon; köttfärs, sallad, gurka, tomat, ostsås, salsasås, creme fraiche, guacamole ibland, tonfiskröra samt riven ost på allt :))))

Upp