minibananer och semlor (mums)


i tisdags (efter jag hade fikat med My o Linda) träffade jag Tobias på butiken för det blåste och jag blir arg då och orkar ej handla ensam haha!!!!!! men vem vill det i göteborgs minsta konsum kl 16:30 en tis(-:::
allt blev bra igen dock när jag 1. såg hur otroligt små dessa bananer var och 2. VAD DOM KOSTADE! av alla andra decimaler så blir det dessa, hur sjukt är det. älska 1337 och allt som hör det till..........


såhär små var då bananerna..


på kvällen ägnade jag och Tobias oss åt vår tradition som är Sherlock-tisdag pga vi ska se om serien ! eftersom en lätt glömmer eftersom första avsnittet kom för 6 år sen(-----;


en jättetöntig bild på vår "onsdagsfika" (så påhittigt att döpa något till dagen d händer tkr jag)
SEMLAA! dessa var från Brogyllen och där ifrån har vi ätit mången gånger förr (d ligger på hörnet) men denna omgång var baske mig godast! 



senare på onsdagen ölade jag med några av picknick-arrangörerna. vi var på dansken som är nice tkr jag
här är Topi och Linda. Tycker Topi är superlik Krille? Obs inte så mkt på denna bild men irl en gång när jag kolla snabbt (ps varför stavas inte snabbt snappt)


sen gick jag o Linda t BK o hon åt chilicheese o jag pommes o det satt en dam o skrek HALLÅ sen gick vi hem



Upp