berlin 3

vilken tråkig bild att börja med! men Berlinmuren var en tråkig historia..
vi åkte till utomhusmuseum och kolla på historia om muren


en väldigt katalogig bild på min dejt för dagen!


en ganska o-katalogig bild på mig/: i trappan påväg ner från nedanvisad utsikt


denna utsikt var det jag nyss skrev om


sedan gick vi och åt pasta på Jamme Ja


sedan gick vi till ett café där dom var otrevliga och kaffet var äckligt så det var tråkigt.


så vi gick till Silo och köpte en coldbrew! satte oss i en dålig park o log fånigt


sedan gick vi till den där gatan där det finns massa barer med happy hour o drack drinkar för 3,5 euro
har jag alltså sådär raka ögonbryn/:


tog en promenad i Friedrichshain


köpte en öl


tog lite bilder


drack öl här.. very berlin


såg ett band som spelade som var bra


gick till East side gallery! kul


min typiska min när jag kollar på Saker

sedan började det regna och vi åkte hem!!! alltså inte till gbg so 

Upp