lista så jag slipper plugga ett litet tag

jag gör: mina ögonbryn i detta nu. alltså inte på salong utan bara målarom. skissarom

jag kan: självklart inte målarom på samma gång som jag skriver 

jag köper: inte kurslitteratur. finns ju på biblioteket! viktigaste institutionen vi har 

jag borde: ente göra denna listan. ta en promenad och plugga borde jag

jag måste:
läsa väldigt många sidor inför imon! ska göra det snart lovar får man inte ens ta en paus innan man börjat. unna sig(-:

jag vet: 
jag med

jag tycker: att män är väldigt överflödiga(:

jag tänker: väldigt mycket på framtiden. fast på ett bra sätt, blir trygg av det. planerar och så

jag förbrukar: alldeles för mycket balsam pga balsammetoden och långt hår

jag lyssnar: på Beethoven och J.S Bach. nästan bara. på spårvagnen också

jag drömmer: om att kunna spela fiol!! drömmer inte så mycket om framtiden insåg jag nu. varför drömma det är bara att lösa tänker jag

jag längtar: tills vi ska på Carmen på operan, till nyårsafton (årets bästa högtid), tills det är massa snö och därför ljust. tills snön smälter och det blir varmt. till london i april(-: o massa andra operor inser jag men kan meddela om dom längre fram 

jag fasar: för att ha dålig andedräkt. brukar inte det tror jag inte iallafall men jobbigt med folk som har och vill inte vara jobbig. förlåt om ni har det

jag använder: mig av informationen jag kan inhämta på universitetet för att växa som människa och i mitt yrkestänk

jag njuter: av hur mkt GRATIS INFO jag får av det^

jag blir: faktiskt inte så deppig när jag tänker på vintern längre. men sur på när folk romantiserar nordisk vinter haha på riktigt. finns inget mysigt med fyra timmar dag sorry

jag äter: bara för att jag måste tycker mat är svintråkigt

jag dricker: med större aptit(-; hehe ne men. dricker varmt på vinter och kallt på sommaren. typ så

jag struntar: i vad killar tycker? who da fuck cares bout u

jag ska: aldrig döma någon för musiken dom lyssnar på

jag sparar: hellre en kiss tills jag kommer hem än att kissa på café

jag brukar: få klassisk musik på hjärnan. jobbigt

jag tittar: ofta ofta ut genom fönstren. gillar väder så mkt

jag läser: väldigt sällan icke-akademiska texter. men just nu Jonas Hassen Khemiris Allt jag inte minns

jag vill: lära mig saker om musik livet ut 

 
Upp