årets recap

har varit så dålig på att ta bilder sedan vi flyttade!! så här kommer en hop med bilder från mobilen! vilket jag också borde bli bättre på att ta. bilder med mobilen alltså. nåväl here goes


har tagit en väldigt trött bild på mitt skrivbord när jag antagligen hade tentapluggat eller dylikt. mycket sånt ibland


här är några dagar senare när Tobias syster Therese var här plus deras mamma! vi fikade på da matteo och jag tog denna oklara bild på fikan. jag får faktiskt sluta ta oklara bilder nu


här är senare den dagen när vi åt pizza och drack öl och lyssnade på kent för vi skulle på kent! 


och här är ännu senare när vi SÅG kent! 


här är en avokadomacka jag åt nästa dag när vi var på Kale'i! den saknar jag nu faktiskt


vad har vi gjort mer jo tex flyttstädat gamla lägenheten till fördärvelse!!! här putsade vi badrumsspeglarna


kollat en sista gång på denna utsikt(-,:


kollat på denna himla utsikt som är precis utanför vår port ja det är sant


och här är huset vi bor i


en lördag var Anna här och målade naglarna! bästa hänget


sen gjorde jag sangria till oss och Bibi, Andréas och Anton som kom senare!


en annan dag köpte jag och Tobias en liten solros här, fint va
aja ha det bra nu



 
Upp