senaste veckan!

HellO ! welcome back(-: denna bild tog jag när jag och Emma kissat på varsin liten toa på The Barn där vi ätit med vårt s.k. "gäng" i skolan. 


här var sen när vi gått till Grandpa på event där vi endast provade hattar, jackor samt drack vin. bra kväll tur man nt spillde vin på nåt dyrt tex denna enkla stråhatt för 700 spänn(:


här var en annan dag när jag pluggade inför tenta. om någon tvekade på att jag behöver ett skrivbord med bredden 160 så blir ni här med motbevisade


här var i lördags när jag åkte hem till Anna för vi skulle plugga men slutade med att vi kickade igång våra karriärer som musikalförfattare med en julmusikal. två månader för tidigt hihi!!!!


här var nästa dag när jag spillde kaffe på mitt övningshäfte för 2a gången! så tokigt det kan bli och blir


wow!!!!! utsikten från vårt fönster(-: mkt slugt av mig att ta bild på vår innergård när det är soligt ser mkt finare ut då


i måndags skrev vi tenta i musikanalys 1 och när vi var klara med det åkte *gänget* hem till Erik o hans tjaj Ellen ! en dab och en cava


sedan gick vi på pingisklubb sen tog vi en krispig höstbild! 


och idag var Hanna här och drack te och berättade om sitt ständiga problem (imma på glajjorna)
 
 
Upp