Amsterdam onsdag 12 april

hej Amsterdam (tror jag)! du var så grön när vi kom till dig och ännu grönare när vi åkte hem. men vi kanske ska börja med när vi kom grässtaden aMstR daM ja det ska vi häng m


det första jag gjorde efter att vi ätit lunch vid Rembrandtsplein (rekommenderar ej den platsen i allmänhet!(: ) var att gå till Per och Helens hotell och skriva på min tenta wiho. dom bodde på hotell och jag och Tobias bodde hos Therese och James men dom jobbade så var ej hemma NÅVÄL! tenta tenta tenta


sen såklart tar man sig ett järn när dagens pluggstund är klar. detta var på ett polskt ställe med mkt skum indredning


passa er för dessa ställen..... love is a drug 4 example?


nåväl efter en öla gick vi en restaurang vid Rembrandtsplein (!!!) som hette Nightwatch fast på holländska har jag för mig. vi fick vin


stämningen var GOD runt bordet


jag hade bra bryn iaf


jaha alltså det var första dagen. efter den goa middagen (minns ej vad jag åt?) gick vi till James och Therese hem o SOV! gott som fan


.
Upp