sushi som vi gjorde själva

hej där.............


i förra fredags petade man kärleksfullt på sina små plantor i fönstret


och sedan till middagen skar vi ekologisk (!) lax vi köpt (!) från fiskbilen


skar gjorde vi också gurka och avokado


sedan rullade vi sushi! vi hade utöver det vi skar (!) också philadelphia och ris och sjögräspapper (gjort på sjögräs, inte papper)


sedan skar (!!!) vi upp sushin. otroligt hotfull stämning i detta inlägg känner jag, ber om ursäkt för det


sedan finns också denna bild från när vi pratade med Jakob på facetime o drack den smaklösa ölen/ölet Spaten. kan inte svara på varför mina ögon har totalt olika storlek, det får stå för mina föräldrar



här var i måndags när anna och bibi kom och hälsade på och satt i min soffa


.
 
#1 - - bibi:

önskar jag hade ÄKTA VÄNNER som inte fnissade åt min fjantiga hårlock bakom min rygg................. hmm syftningsfel där, det är "vännerna" som är bakom min rygg inte hårlocken, den är uppepå min hjässa som synes

#2 - - Klara:

viktig fråga hur smakade sushin???? lät jättegott

#3 - - Therese:

Olika storlekar på ögonen kan även bero på sömnbrist

#4 - - Therese:

/fylla

#5 - - Therese:

/fylla

Upp