två gånger jag träffade Hanna

hej vad händer då! 

förra veckan gick jag en promenix hem till Hanna. Det tog 17 minuter att gå dit och hem. Jag fick se hönsen som skulle få mat! obs höns i fönster. 


men gick faktiskt inte dit för att se höns bara utan för att hämta sticklingar och ollon (???)(ek-). otroligt glad över dessa som än så länge inte tagit sig bra hoppas jag inte jinxar nu


vi bestämde också att ta en öl nästa dag för att fira vår vänskap som fyllt två år! nästan lika gammalt som resultatet på våra högskoleprov. kul fakta om vår vänskap: andra gången vi sågs skrev vi högskoleprov i samma sal. hur stor är den chansen? 1 på 100 skulle jag säga.


vi satt bredvid varandra i fönstret och drack några stycken öl och pratade. shit vad jag gillar Hanna



.
#1 - - Hanna:

och jag gillar dig <3

#2 - - bibi:

älskar när hanna är med på din blogg pga då finns det stor chans för att även en och annan höna är med <33333

Upp