två söndagstips som är två serier

hej! söndag idag, skönt. om det är någon där ute som idag eller vilken annan dag som helst undrar vad dom ska se för serie så har jag två tips!!! det är två mkt olika serier så var beredd.

Arrested Development


JÄTTEKUL serie som jag vet är gammal så säkert har folk sett. Men dom som inte har borde, och det kvickt!! Har skrattat högt så många gånger åt denna och också frustat otaliga gånger av skratt. Samt jättekul med en ung Michael Cera! och en av mina favoritkomiker Will Arnett är med och har livets roll. 
Den handlar om en familj som "förlorade allt", och huvudrollen Michael Bluth har som mål att hålla allt tillsammans. Det där var ett direktöversatt citat från introt. Han har en jättestor familj där jag inte vet vem som är min favoritkaraktär, alla? Hela gänget är så underbart jobbiga och det är så mycket missförstånd och puns osv osv. Alltså SE! Avsnitten har den behagliga längden 20 min också, brukar se minst ett om dagen.



Det här är allt jag har att tillägga.

The OA
Superspännande serie som nästan inte går att säga något om utan att avslöja nåt!! Men den börjar med att en ung kvinna kommer hem efter att ha varit borta i flera år, och hon kan inte berätta vad som hänt henne. Lite obehaglig men absolut inte läskig. 
Den är dessutom nice pga stark kvinnlig huvudperson


väldigt fint filmad. jättebra story! men vill inte berätta, viktigt att vara blank inför denna tror jag, så mkt som händer. Jättebra på cliff hangers är dom också! Se denna med, jättebra verkligen! mkt *gripande*


Det var allt från mig faktiskt! Trevlig söndagskväll
 


#1 - - freja:

dessa får man kolla in!

#2 - - tor:

Toppentips

#3 - - oden:

Gillar inte OA

#4 - - bibi:

ÄLSKAR arrested development!!!!! har sett den 2 gånger fast inte revival-säsongen för den ska tydligen vara hemskt dålig, tror det är säsong 4. men seriöst roligaste serien någonsin!!!!

Upp