Ganlet och pizza och öl

i mitten av juli skrev jag till min lillebror Isac att jag var påväg till Ganlet, och han är alltid 100% på att bada så han cyklade dit.


Tobias såg sjukligt blek ut (?) men var också sjuk så badade inte. Jakob och Sofia var däremot inte sjuka men badade inte? Saknar fortfarande förklaring på detta? V.g lämna kommentar


sedan bjöd jag in oss till min pappas trädgård där vi åt pizza


sedan gick jag och Tobias ner till Levantine och tog öl. man ser som bekant allra bäst ut efter ett dopp i havet, se ovan


Vissa ser bra ut även utan detta dopp!!! (lyx!)


en kul bild bara he he


 
senare fick vi sällis obvi (vem tog bilden ovan på mig och tobias annars)


Nämen Martin! Får man fånga dig i farten och även ta ölen o vinet?!?! o POP CORN-en?!?!


jävla pärla e du


*hur vi alltid ser ut när vi pratar med Martin pga han e så kul*


och en jättestor bild på Jakob. japp du får byta profilbild t denna



Upp