lalalandalaberget

 
för några veckor sedan typ tre så kom Sofia på besök till oss. Det är Jakobs tjej


vi gick till Viktors kaffe, Tobias tog en jos för om han känner sig något så när sjuk dricker han 100% jos

 
jag och mitt ojämna pigment delade en kaffe med Jakob. låt mig va ser ut såhär(: 


vi när vi presenterar att vi väntar barn


Sofia var redo för konstmuseet


 Där mötte vi Bibi och jag tog denna bilden på henne och en fin vägg


 senare gick vi upp på Landalaberget


Jakob fotade på, kolla in hans blogg(-; gratis reklam jakob kom igen


Jag om det hade varit 90-talet men också jag år 2017


 
sedan tog vi bilder på varandra med kort skärpedjup


Tobias! på en äng på berget<3


Jakob och Sofia


en kvinna som hade en hund som kom fram till oss sen och satte sig på min fot<3333



Upp