lite lite smått

här kommer små bilder från små tillfällen i juli! Så blir det ju ibland, bilder blir över och blir kvar. men jag vill ju minnas ändå

 
tog med mig min favoritsallad och mina favoritbrudar till min favoritstrand (!!!) Ganlet<3


det var ganska varmt men inte allt för varmt hehe.. ändå skönt


smarrigt med mat och jag ramlade från stegen nästan rakt ner i tången!!! men gick bra. började också regna sen haha, vad e sommarn


hej från småland och gult hår! Vi åkte till Jönköping en fredag och direkt till sjön. det var fan i mig inte varmt som det heter. hon till höger är Tobias mamma men det vet ni väl


senare den helgen åkte vi hem till Tobias mormor! Tobias spelade piano för mig<3


senare åkte vi och kollade på skog de planterat i maj och sedan hittade vi blommor vid vägkanten och sådana måste såklart plockas!


jag med blommor vi plockade vid vägkanten(:



smålands bästa selfieljus kanske även sveriges bästa?



Upp