jag och tobias åkte till uppsala


hej! i fredags när jag haft min föreläsning åkte jag och Tobias tåg. vi hade gjort lite mackor och så och det kanske ser väldigt töntigt ut att ha gurkan bredvid men om du tycker om sladdrig gurka och sladdrig ost så är det dig det är fel på/: 


vi skulle hälsa på en person vi håller otroligt kärt nämligen JAKOB!!!!! han bor i Uppsala. här hade vi kommit fram och det hade blivit mörkt och god stämning i hemmet


ger jakob en salty blick. gillar ni konsten bakom mig förresten? den har jag gjort.


senare gick vi ut på *nation*/*lokal*/galej??? drack billig öl och jakob drack en billig drink och vi åt billig mat! glad stämning åter igen! skönt


här är jag med min billiga öl och min mensvärk men den syns ju inte


sedan gick vi vidare och tog öl nån annanstans! 


när vi tagit ytterligare några öl och lite billigt bubbel (bästa bubblet!!) gick vi förbi en falafelvagn påväg hem


Tobias! framför falafelvagnen som var väldigt fin. obs snälla att vi hade med oss två av Jakobs kompisar som jag inte fick några bra bilder på(-:
nåväl första dagen i Uppsala klar!


.
Upp