social(:

när februari precis börjat träffade jag Hanna! 

vi fikade på Kale'i och pratade om träning (?) (fortfarande i chock över att jag tränar) och kände på kläder på NKs rea. sen gick vi och tränade på varsitt ställe(:


dagen efter träffade jag Nora och Anna. började fan feb starkt på den sociala fronten!!!! bra jobbat gumman


här är Anna i all sin prakt! vi fikade i två omgångar o pratade om nyår som sig bör i början av året I guess? åt en äcklig chokladsemla iaf(: 


senare men ändå samma dag träffade jag Linda! Vi sänkte två öl på 80 min och pratade om life (wow!) o det var mysigt. Street life är typ mitt bästa ställe på 2 lång? så lite folk SKÖNT. antisocial fast ändå social


senare men ändå samma dag IGEN!!! träffade jag Tobias och vi gick till Old Corner och åt pizza o jackfruit-burgare!!! gooooott. men man blev lite illamående av tredje ölen så sett.


min dejt för kvällen som inte satt med mobilen hela tiden ofc. 
älskar att ha 100% vettiga kompisar, det är bäst



.
#1 - - Hanna:

vad kul det var att umgås och prata om träning!! vill göra om

Upp