uppsala när vi var där på lördagen!!

hej hej! det är sara. såhär såg jag ut i lördags när vi gick på café som serverade gott kaffe och min tröjas färg gifte sig jävla vackert med soffan och ljuset var väldigt bra. 


Ain't wasting that oppurtunity ofc så här kommer en til bild på underbara mig
 
här är jag och min bulle HAHA okeeeej d räcker.


här är lite av kaffet vi drack o det var inte så gott/: men men inte kan jag väl få allt här i världen, matchade ju soffan, det är väl nog med lycka för en hel helg.



alltså<333333 Jakob och Tobias! dom är bäst.
obs gärna att vi bytte plats pga fint ljus i soffan(:


sedan gick vi till myrorna(: i HM-påsen har jag ett par nyinköpta jeans som är så jävla fina!!!!! ska visa snart lovar *modebloggare*


Elvis, Jakob, Tobias och så jag som älskade Myrornas speglar tydligen. 


sen gick vi hem till Jakob igen! åt lite godis, lyssnade på musik.


jag och min pojkvän och vi gillar varandra jättemkt


hihi sa ju det!!!!:PPP


det var väldigt fint ljus och sånt är vi inte sena med att utnyttja!!! här en bild på jakob


en bild i motljus som jakob tog som jag tyckte var fin bara

den får avsluta för det finns så många fler bilder!!! kram 
 
#1 - - matilda:

men hallå hur läckra bilder!! verkligen snygg färgkombo mellan soffa å tröja å läcker tjej!!

Upp