baby baby byyy

även om jag hade en del att göra i början av året så hann jag göra lite saker o ta bilder på det, så här kommer dom bilderna på dom sakerna!!

till exempel kom Jakob hit på sin väg hem till Uppsala och han åt middag med oss o drack öl och det var mysigt


innan semlorna börjat säljas craveade vi det så gjorde egna på kardemummabulle bara. den till vänster är någons som älskar grädde och det är inte jag. dom blev rätt så goda!


första helgen i januari fyllde Erik år så jag Emma och Tobias åkte på han och hans tvillingbrors fest i Biskopsgården! 


där fanns det tid för både DAB


och DANS(:


samma dag som brogyllen började sälja semlor gick vi dit och köpte och såg den gröna och ba VI måste HA o den var supergod men svindyr? 57 dyra spänn


har i övrigt pluggat och som jag sa analyserat scen ur shining samt här hade vi just fått hem vårt nya objektiv!!!! ! så hade en test-session mitt i plugget. ps inte denna scen jag analyserade, finns ingen musik i denna.
ps2 objektivet är ett Canon 24mm f/2.8 om någon undrade, det är jättebra så varmt tips ÄLSKAR det redan



när vi haft vår sista föreläsning på grundkursen i musikvetenskap gick jag Emma och Erik till Muchacho o köpte en kanna sangria!!!!!


temat för dagen var färgglatt som ni ser! dagen efter gick jag upp tidigt o gymmade med Anna haha, personen jag blivit


det som är skönt med att träna regelbundet är att man kan fortsätta äta onyttigt (?) fast regel nr 1 i livet är ju som alla vet ÄT varu vill men närproducerat always. och eftersom vår pizzeria ligger ca 7 min bort kändes det ok(:


en dag träffade jag Anna och vi gick på stan sen hem till mig! vi hade med oss praliner vi köpt på stan, gott. åt i soffan härligt


vi hade också återigen slösat enorma mängder pengar (!!!!) på en liten semla som ändå var jävla god, anna tyckte ok ändå? hon var glad innan iaf


14 år igen enda skillnaden är att vi nu har ögonbryn som syns



Hur mycket har ni förändrats sedan ni var 14? skriv en kommentar


.
#1 - - Jakob:

Lägga gärna upp en bild på er som 14 så det går att jämföra

#2 - - Klara:

handlar inte längre kläder på monki!! e väl största skillnanden kanske. och lyyssnar inte bara på the killers längre annars har INGET hänt

#3 - - Emelie:

ÄR DET EN PIZZA UTAN NÅGONTING PÅ?

#4 - - Anna:

Hahaha where is the lie??? Reflekterade verkligen på det i helgen när jag såg bilder från vår barndom i helgen, och vi hade INGA BRYN!! Tack gode gud för smink ibland alltså. Ögonbryn är viktiga för hur ska folk annars veta när jag är förvånad...... Obs att du kan länka till min bloggpost om bilddagboken, där är vi som 14-åringar utan bryn tror jag :(

Upp