en fin juldag med massa öl samt tatueringar

den 25 december åkte jag hem till mig själv på förmiddagen. hade fått 2 paket på posten (som jag beställt själv alltså) så gick och hämtade dom! Det ena var från Adlibris och var bla denna kokbok som var en julklapp till Tobias! ! ! han blev mkt glad för den<3 och ett jättestort paket från Ikea med en ram i för vi skulle sätta upp ett tryck vi köpt på HDK julmarknad! 


på eftermiddagen, efter att jag gjort yoga (!!??) o duschat (!) o ätit sallad (!!??) (mkt bra dag som synes) så kom Bibi och Anna hit. vi drack öl o bytte julklappar!


när Anna gått hem (fick ingen bra bild på henne): ) bestämde vi oss för att tatuera oss lol


o dricka lide bubbel (fast det gjorde Anna också). Bibi fick tre små prickar på handen, ett hjärta på ankeln och ett vinglas på andra sidan ankeln (gott) samt en liten not på handen som nu dock ramlat av haha ?


själv fick man ett vinglas o två mkt vaga prickar på fingret, bra kväll, inte lika bra nästa dag (för bibi......)


här är förresten en av julklapparna jag fick av AB! en liten fikus som är bonzai (?) nåt sånt. gullig i vart fall


en annan fikus jag köpte på konsum igår för 40kr! fönsterfikus(: superfin


en inpackning jag fick av Anna som är supergo plus håret luktar mat efteråt vilket jag njuter förvånandsvärt mkt av


och sist en bild på trycket från Klara Bartilsson från HDK i Ikea-ramen som kom på posten. vi gillar den så mkt 

-
#1 - - Klara:

vill se tatueringarna!!!!! och wow vilken fin växt!

Upp