mest en lördag i januari

i fredags kom min lillasyster Lisa hem till mig!!! shit va mysigt. vi såg på netflix och åt tacos sen såg vi en cool grej som man kunde göra med kameran kolla


100% tufft!!!!!!


och se här! visst coolt. Kan lära er kamera-inställningar en vacker dag men ni minns dom nog sedan ni var 14?


nästa dag åt vi pannkakor till frukost, sånt man har storasyskon till tror jag?


efter frukost och ett litet tag till träffade jag och Tobias min bror David och hans tjej Olivia! vi skulle äta burgare på Burgersson men fick vänta 1,5 timme på dom haha): därav davids face.... men också varm rekommendation att dricka deras lemonad!!! tänkt på den sedan jag smaka första gången i april


gott m pommes....


eftersom att vi fick vänta 1,5 h på vår mat fick vi gratis efterrätt och då var man inte sen på en shake!!!...gott med salted caramel...


det var jävla dimmigt ute som ni kan se ovan


*trevlig gruppbild* härlig färgkoordination tycker jag


så fint med dimma när ljuset får en liten halo pga vattendropparna lyses upp *science*


jaha här står man o solar sig i en lampa o ser rosig ut(-:


när vi kom hem knackade Martin på för en kaffe och sen fick han en whisky-pinne sen gick han hem!

finfin lördag som ni ser<3


tack till alla som kommenterat på sistone!!!!!! <3 <3 <3 



.
Upp