mitt år del 3

the trhw bck is bck ! nu blir det bara juli pga juli är juli och det hände så mycket


juli
vi åker från Riga till Warzawa! Aldrig varit i Polen innan dess men rekommenderar 100%!!!


i Warzawa är det svinvarmt mest och vi dricker kallbryggd på detta fina ställe med massa växter som heter Stor


varför denna bilden inte blivit uppladdad till bloggen tidigare är bortom min förståelse!!! iallafall, till Warzawa kommer Martin och Jakob! det regnar. vi har matchande paraplyer


se så fint warzawa är bland annat!!!


här tar jag o Martin en öl i goda vänner lag och har d kul


från Warzawa åkte vi till Gdansk! också en supernicêê stad


fina hus här me


en morgon åker Martin hem och då är det bara jag och dessa två solsmekta darlings kvar


hell-O baby gdansk


sedan åker vi till Berlin och dricker kaffe för när någonsin nåt annat???


här har vi just druckit kaffe på Five Elephant (Berlins bästa kaffe) och ska nog gå och dricka lite mer!!!


såhär ser vi ut i berlin(: fan va snygg jag e


när Jakob åkt hem till Sverige igen gör vi typiska berlingrejer som att dricka öl o ta foto i automat


från Berlin åker vi tåg till Amsterdam! Tobias syster Therese bor där så vi hälsar på henne. stannar i en vecka! äter god efterrätt första dagen mums


såhär såg man ut då. inte mkt som förändrats sedan barlin.....(--:


 här bor vi hela veckan. hemma hos therese


i Amsterdam äter vi massa mat och dricker massa vin och öl och åker båt på kanalen tre gånger och träffar Kiki som jag reste på Nya Zeeland med för snart tre år sedan!!! kärt återseende


det viktigaste stället att lägga på minnet när ni ska till Amsterdam är detta: Chocolátl


annars cyklar vi mest runt och kollar in caféer och så. James kommer dit från Australien


tre olika hårfärger fast samma familj


 SEDAN....... (juli tog aldrig slut!!?!) åker jag och Tobias till Köpenhamn där Jakob väntar! 


man var jävla tillfreds med livet på Copenhagen Coffee Lab där jag (för första gången ever?) beställde *dryck* istället för kaffe. men var pga isen va slut, ville ha coldbrew (det var jättevarmt)


I KPh händer detta: dricker öl, kollar butiker, äter kebab, dricker öl öl öl 


men också kaffe kaffe kaffe:P med Krille! som också är i Köpenhamn för ett pitstopp


äntligen i Sverige igen! här hade vi åkt hem till Sverige och redan sovit en natt i Gbg, sedan åkt ner till Vbg och ätit glass och badat med Jakob!!! 


I Varberg har vi livets helg som börjar med att Jakob en morgon kommer cyklandes med 5 liter jorgubbar, kommer aldrig glömma hur jävla BRA dom smakade


vi badar massa och dricker öl (hjälp vad kommer fram om mig nu.....) hänger med Linn vid havet


Bibi kommer ner och vi cyklar till Rödskär där vi äter middag och dricker bubbel och äter jordgubbar FÖRSTÅR NI vilken jävla idyll!!!!!!!!!!! o man va mitt i den


Och: Martin kommer förbi Läjet och lägger sig vid våra handdukar när vi är ute och badar. sen går vi och köper glass på Tre Toppar (för andra gången den helgen)


åker till Tobias sommarstuga i Småland


åker båt, äter på restaurang, åker annan båt


sedan åker vi äntligen hem till Göteborg igen och Jakob kommer upp och blir vår inneboende under några veckor och vi dricker kaffe och träffar vänner och juli du är bäst!





.
Upp